2014. június 19., csütörtök

"Tanévzárónk"

Elérkezett az év vége:) Játékosan ismételtük át mindazt, amit az előző hetekben tanultunk. Néhány kép ízelítőként.
Épül Bábel tornya! Mire tanít? Olvasd el!

Mágneses halfogó mintájára fogtuk ki a találós kérdésekben elhangzott állatokat

Te kitalálod, melyikre gondolok?

Hosszú nyakammal égig érek,
lombos fák levelén élek.
A ló rokonát hívom,
aki fekete-fehér csíkos.
Nagy a termetem,
szeretem a kenyeret.
Sokat hozzál, kérlek,
jóllakhassak végre!
Szereted a tejet?
Én gyártom neked!
Bégetek,
gyapjas bundát cipelek.
Sörényem és nyerítésem,
elárul rólam mindent.
Orromon fityegő szarvam,
jó fegyver a harcban.
Házad őrzöm, ugatok,
Szeretem, ha húst adol.
Meghálálom neked,
ha finom tejecskét adsz reggel.
Tekerődzik hosszú testem,
vigyázz, mert könnyen mérges leszek.
Röfögök, túrok,
sonka lábamon kocogok.
Brek-brek,
a legyek a kedvencem.
Szúrós tüske hátsómon.
Ne piszkálj, mert rád rontok!
Különleges orrommal
szagolok, kaparok, csavarok,
fát rengetek, vizet spriccelek.
Virágok közt lebbenek,
virágport gyűjtögetek.

A jutalom feletti öröm

A csapat másik fele

Alkotás gyurmából

Máté- mosoly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése